Stomatologia zachowawcza

Stomatologia zachowawcza – skutecznie i bez bólu

Stomatologia zachowawcza, która obejmuje eliminację próchnicy i wypełnienie ubytków zębowych specjalnym materiałem, to pierwsza faza leczenia zębów. rozprzestrzenianiu się bakterii.

Stomatologia zachowawcza nazywana również stomatologią ogólną obejmuje najważniejsze usługi związane z prawidłową higieną jamy ustnej. Postawowe zabiegi z tej dziedziny związane są z profilaktyką próchnicy zębów oraz leczeniem wszelkiego rodzaju ubytków. Pacjenci, którzy systematycznie poddają się stomatologii zachowawczej efektywnie wzmacniają struktury zębów oraz uodparniają się na działanie bakterii.

Stomatologia zachowawcza

Stomatologia zachowawcza to dział, który zajmuje się zwalczaniem i profilaktyką chorób związanych z rozwojem próchnicy. Dzięki klasycznym i skutecznym metodom możliwe jest wyleczenie zębów, wypełnienie ubytków i zachowanie naturalnego szkliwa w dobrej kondycji przez długie lata.

Piękny i zdrowy uśmiech

Stomatologią zachowawczą nazywa się ogół procedur związanych z profilaktyką chorób próchnicy i zachowaniem naturalnego oraz zdrowego szkliwa przez wiele lat. To nie tylko zabiegi w gabinecie, ale także działania higieniczne, które podejmujesz sam na co dzień. Terapia zachowawcza w zasadzie nigdy się nie kończy – należy pamiętać o stałych kontrolach, które pozwolą wcześnie zauważyć i zahamować infekcję, zanim doprowadzi ona do nieodwracalnych zmian w miazdze lub przyzębiu.